הצטרפו אלינו
תחום הליטיגציה במשפט הביטוח והנזיקין הוא תחום מרתק ומגוון, הנוגע בכל תחומי החיים והמשפט.
אם את או אתה ניחנים ביושר אישי ומקצועי, ברצון כן ללמוד ולהשקיע, בשאיפה להיות עצמאיים בניהול תיקים, באהבה למקצוע וביכולת להתרומם מעל עצמכם ולראות את צרכי הלקוח, אנו נשמח לצרף אתכם אל בין שורותינו.
במשרדנו תמצאו אווירה חמה, חברית ומפרגנת, אמצעי לימוד מקיפים ומעודכנים וסביבת עבודה נעימה, ידידותית ומתקדמת ביותר.
כל אלה יאפשרו לכם להתרכז בעבודה, לתת ללקוח את השירות המעולה ביותר ובהתאם להשתכר היטב ובכבוד.
למשרדנו דרושים אנשי מקצוע בתחומים הבאים:
- עורכי דין
- מתמחים וטרום מתמחים
- מזכירות
אם הנכם מעוניינים באחת ממשרות אלה אתם מוזמנים להמשיך ולגלוש בעמוד זה ולמצוא פרטים נוספים אודות העבודה במשרדנו.
אודות המשרד
משרדנו הוקם בשנת 1983. אנו מקבלים עבודה אך ורק בזכות שירות מקצועי ומסור. מעולם לא קבלנו עבודה בשל קשרים אישיים, פוליטיים ואחרים.
תחום הביטוח לא נלמד באוניברסיטאות. לכן אנו מקבלים למשרדנו אך ורק עורכי דין שקבלו בו את הכשרתם כמתמחים וכעורכי דין צעירים בתחום הביטוח והנזיקין.
כדי לתת שירות מקצועי עם ערך מוסף ללקוח אנו עוסקים אך ורק בתחומי הביטוח והנזיקין: ביטוחי חיים, סיעוד, אי כושר עבודה, נכות, פנסיה, נזקי רכוש, נזקי גוף (נזיקין ותאונות דרכים), אחריות מקצועית (עורכי דין, רואי חשבון, מהנדסים, סוכני נסיעות ותיירות, סוכני ביטוח, חקלאים ועוד), רשלנות רפואית, נסיעות לחו"ל ובשאר תחומי הביטוח הנזיקין, נכי צה״ל, משפחות שכולות ונפגעי פעולות איבה.
העבודה במשרד מקנה נסיון מעשי רב בכל הנוגע לניהול הליכים בבתי משפט, הכנת כתבי טענות, בקשות, הליכים מקדמיים, תצהירים, הכנת עדים לקראת דיון, הופעה בבית המשפט, חקירות עדים, סיכומים, ערעורים, עיקרי טיעון ועוד.
מאגרי מידע
אנו מקפידים על עדכון שוטף של עורכי הדין ושל לקוחותינו.
העבודה שהושקעה במהלך השנים באיסוף חומר, עדכונו ולימודו אפשרו לנו בניית מאגר מידע משפטי הכולל אלפי חוות דעת, סיכומי פסקי דין, תבניות, תרשימים, תשריטים של חומר מעשי משפטי, המייעלים ומקצרים את מהלך העבודה ובמקביל מוסיפים עומק מקצועי.
חלק ממאגר זה מצוי באתר האינטרנט של משרדנו בכתובת www.kalir.co.il. אתר האינטרנט של משרדנו הינו אתר מומלץ מקצועית בספריות האוניברסיטאות ואף באתרי משפט, ביטוח, רפואה ועוד.
לרשותך תעמוד ספרייה משפטית, רפואית, וביטוחית, מעודכנת אד הוק, הכוללת את כל הספרות הנדרשת לעבודה היומיומית וכן כל מאגרי החיפוש הרלבנטיים הן ברשת האינטרה נט שלנו והן ברשת האינטרנט.
ההתמחות במשרד
אנו ממליצים לעשות במשרד טרום התמחות של שנה לפחות. למתמחים ולטרום מתמחים ניתנת האפשרות לעבוד עם כל עורכי הדין במשרד וללוות אותם בבתי המשפט. בדרך זו המתמחים מתנסים במגוון רחב של תיקים ותחומים.
אנו מקפידים על כך שהסטודנטים והמתמחים יועסקו בעבודות משפטיות בלבד.
המתמחים רוכשים נסיון ומיומנות במגוון רחב של נושאי משפט מעשיים, תוך חשיפה רחבה ויסודית לשופטי הערכאות השונות.
אנו רואים במתמחים פוטנציאל אנושי להצטרפות לצוות המשרד עם סיום ההתמחות. אנו משקיעים בהם וחושפים אותם להיבטים השונים והמגוונים של מקצוע עריכת הדין, במגמה להפכם לעורכי דין בעלי יכולת תפקוד עצמאי.
לגבי תקופת טרום ההתמחות, אנו מקפידים על כך שזו לא תבוא על חשבון הלימודים. לפיכך העבודה נעשית תוך התאמה ללוח שעות הלימודים באוניברסיטה והעבודה במשרד מתוגמלת על בסיס שעות עבודה בפועל.
עלון ההתמחות עם מידע נוסף אודות המשרד וההתמחות במשרד - בקישור זה
סביבת עבודה נטולת נייר
במשך השנים, צעד אחר צעד, תוך בקרה, שיפורים ותיקונים במאות גרסאות, פיתחנו במשרד מערכת מחשב "נטולת נייר" (PaperLess).
המערכת מורכבת מתוכנת ניהול תיקים, ממערכות סריקה ומקישורים מאובטחים בין בתי המשפט והבית למשרד ולמעשה מכל מקום בארץ למשרד, הפועלים באמצעות רשתות האינטרנט, אינטרה-נט ואקסטרה-נט.
המערכת הופכת את כל העבודה במשרד ומחוץ למשרד, לרבות ההופעה בבתי המשפט, החל מכניסת התיק ועד לסיום הטיפול בו, לעבודה נוחה וידידותית, ללא נייר וללא תיקים פיזיים. המערכת פותחת תיקים, רושמת תזכורות, רושמת תאריכי דיונים, מעדכנת הערכות, מבצעת סטטיסטיקות באופן מקוון ועוד שורה ארוכה של פעילויות הדרושות לעבודה השוטפת.
המערכת מאפשרת גם את עבודת הצוות, הבקרה והפיקוח והופכת את העבודה האישית לעבודת צוות.
ימי עיון
אנו מקיימים במשרדנו ימי עיון שוטפים בתחום משפט הביטוח והנזיקין, לרבות בסוגיות מעשיות של דיני ראיות, פרוצדורה ועוד. ההשתתפות בימי עיון אלה היא חובה. בימי עיון אלה מועבר חומר שאינו נלמד באוניברסיטה תוך דיון והפריה הדדית.
יועצים רפואיים
במשרדנו יועץ רפואי בכיר, אורטופד שיקומי, שהינו גם עורך דין בהכשרתו, שהתמחה במשרדנו וכן רופא פנימאי בכיר. אנו מעודדים קבלת ייעוץ וסיוע מהיועצים הרפואיים לשם הבנת המסמכים הרפואיים, מיונם לצורך הפנייתם למומחים הרפואיים, בדיקת חוות דעת רפואיות, הפניית שאלות הבהרה למומחים, כמו גם הכנת חקירות נגדיות לרופאים ועוד. היועצים גם מקיימים הרצאות רפואיות המרחיבות את ידיעות עורכי הדין והמתמחים בתיקים הרפואיים שבטיפולם.
מיקום המשרד ודרכי ההתקשרות עמו
המשרד נמצא ב"מגדל על דיזנגוף סנטר" קומה 16, רחוב דיזנגוף 50 תל אביב.
מספר הטלפון: 03-5176626.
מספר הפקס: 03-5177078.
כתובת דואר אלקטרוני: office@kalir.co.il.
המען להמצאת מסמכים הוא: משרד חיים קליר ושות' מגדל על דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50 תל אביב ת.ד. 11228 מיקוד 6111102.
שעות פעילות המשרד
המשרד פתוח למתן שרותים ללקוחות בימים א' - ה' בשבוע בין השעות 08:00 בבוקר ועד 19:00 בערב.
במועדים אלה ניתנים לעורכי הדין, למתמחים ולסטודנטים שרותי מזכירות מלאים (מוקד טלפוני, קלדנות, סריקה ועוד). המשרד פתוח כמובן גם מעבר למועדים האמורים.
רשת המחשבים, התוכנות, המזגנים, האינטרנט וכיוצא באלה כל האמצעים והציוד שבסביבת העבודה פעילים ועומדים לרשותך 7 ימים בשבוע ומשך 24 שעות ביממה, למעט שרותי מזכירות כאמור.
כנותני שרות ועל מנת לאפשר מתן שרות יעיל ומקצועי ללקוחותינו, אנו מקפידים להגיע למשרד בשעה שמונה בבוקר, אלא אם כן צורכי העבודה דורשים אחרת, כגון הופעה בבית המשפט.
הצטרפו אלינו
אנו מקווים שהצלחנו לעורר אצלך עניין בבירור אפשרות להצטרף למשרדנו. אם כן, הנך מוזמן לפנות אלינו דרך דרכי הקישור השונות באתר או באמצעות פקס משרדנו: 03-5177078.